fbpx

HTTP Custom ile Fatih Ağına Bağlanma

96

Merhabalar, 2018 – 2019 yılında fatih ağında kullanabileceğiniz yeni bir program ve ayarları ile karşınızdayız. HTTP Custom, kullanımı gayet basittir zaten içeriğin ilerleyen kısımlarında rehber ve video ile MEB ağında engel kaldırmayı anlatacağım. Bu sefer 2 farklı ayar size vereceğiz, bu ayarlardan bir tanesi genel kullanım yani sosyal medya ve engelli sitelere giriş, diğeri ise PUBG Mobile gibi oyunlara girerken kullanmanız gereken ayarlardır.

Belki ilgini çeker! vodafone seviyorum interneti

HTTP Custom Fatih Ayarları

  1. Öncelikle “ayar 1” için özel ayarı indiriyoruz.
  2. İndirdiğimiz özel ayarı aktifleştirmek için görselde bulunan “+” butonuna ardından “open config” tuşuna basıp, indirdiğimiz dosyayı import yani içe aktarıyoruz.http custom fatih
  3. Ayarı içe aktardıktan sonra SSH hesabı açmamız gerekiyor, yine özel olarak belirtmiş olduğumuz ayar 1 SSH sitesinden hesabımızı açıyoruz.
  4. Açtığımız hesabı aşağıdaki görselde olduğu gibi önce sunucu ip’si ardından iki nokta üst üste(:), port ve @ işareti, kullanıcı adı:şifre şeklinde de yazdıktan sonra “Connect” butonuna basarak fatih ağında dolaşmaya başlayabilirsiniz.

Anlatım Videosu

Dikkat! HTTP Custom her zaman en günceli ve en hızlısı olmayabiliyor. Bundan dolayı en güncel ve en hızlı Fatih VPN‘leri bu sayfada bulabilirsiniz.

SSH Hesabı almak için Tıkla

Özel ayar dosyası için Tıkla

PUBG oynamak için ssh hesabınızı buradan alın Tıkla

Eğer Pubg için hesap alamadıysanız, biz sizler için hesap depoladık onları edinmek için Instagram @bordoklavyeli_ adresine mesaj atabilirsiniz.

Özet
İnceleme Tarihi
İncelenen
HTTP Custom Fatih Ayarları
Derecelendirme
41star1star1star1stargray
96 Yorumlar
  1. mustafa diyor ki

    Bilgisayar yoluyla fatih ağına bağlanmak için herhangi program var mı?

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Maalesef.

    2. Gürkan diyor ki

      hotspot 7.10

    3. Barış Çiğli diyor ki

      Var psiphon pro indir Amerika bağlan oluyor

      1. şahin diyor ki

        kardeşim ben indirdim amerika yaptım olmadı be

  2. Mustafa diyor ki

    Almanya 1 ve 2 çalıştı sonra hemen kapandı. Sen hangi ülkeyi kullanmamı tavsiye edersin?

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Hollanda açtım, sorun yaşamadım bugün.

  3. Cihancan diyor ki

    Ya biladerim şu xmcpe mekanı olayını kaldırın artık. Siteye F@tih engeli yok fakat, o sitenin var ve linki kısalttığınız için siteye giremiyoruz. Şu konuyu artık halletseniz diyorum.

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Onu kaldırsak bile, dosyayı indirmeniz gereken yerde engel ile karşılaşacaksınız.

      1. Srhtadn diyor ki

        çok iyi fatih vpn 2019

  4. Mustafa diyor ki

    Şuan çalışıyor mu?

    1. Yusuf Genç diyor ki

      evet

  5. Muhammed diyor ki

    çok iyi

  6. Ali Talha diyor ki

    Çalışıyor değil mi kardeşim? 9 ocak 2019

    1. Yusuf Genç diyor ki

      evet

  7. Ali Talha diyor ki

    Çalışıyor değil mi bro 9 ocak 2019

    1. Yusuf Genç diyor ki

      evet

      1. Azra diyor ki

        Tun2sock nasıl kapatabilirim bunda?

        1. Yusuf Genç diyor ki

          tam olarak neyden bahsediyorsun bilmiyorum, biraz daha açık yazabilir misin? Bunun için Instagram hesabımızdan bize ulaşabilirsin.

      2. Azra diyor ki

        Tun2sock nasıl kapatabilirim

        1. Yusuf Genç diyor ki

          tam olarak neyden bahsediyorsun bilmiyorum, biraz daha açık yazabilir misin? Bunun için Instagram hesabımızdan bize ulaşabilirsin.

  8. Akif diyor ki

    Ya şu tun2sock’ı nasıl kapatabilirim . Eskiden de eproxy’e bağlandımğında tun2sock açık olunca internete girmiyordu.

    1. Yusuf Genç diyor ki

      tam olarak neyden bahsediyorsun bilmiyorum, biraz daha açık yazabilir misin? Bunun için Instagram hesabımızdan bize ulaşabilirsin.

      1. Akif diyor ki

        Eskiden eproxy’e bağlanırken start tuşunun üstünde tun2socks seçeneği vardı. İstediğimiz gibi on açıp kapatabiliyorduk. Benim cihazda tun2socks açıkken bağlanıyor fakat internete girmiyordu. Kapattagimda sorun çözülüyordu. Ama şimdi http custom kendiliğinden otomatik olarak tun2sock açıyor. Onu kapatmak için bir ayar veya özel seçenek yok mu?

  9. Mücahit diyor ki

    admin şu pubg için sshların hepsi dolu yav link at aşka

  10. Ahmet diyor ki

    Ya sizin **************** hiç-bir siteye giremiyoruz zaten engel var diye bunu kullanmak istiyoruz ama sizin verdiğiniz indirme linkleri meb engelli nasıl iş bu ?

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Evinizde ayarları yapıp, okulda uygulayabilirsiniz.

  11. Dodo diyor ki

    Hocam ssh de belgium premeum a tikladim ve ssh aldim parali mi lutfen hemen soyle

  12. Müptezel Samet diyor ki

    Amdin bozuldu bu

    1. Yusuf Genç diyor ki

      ilgileniyoruz.

  13. Erdem diyor ki

    Fix yedi

    1. Yusuf Genç diyor ki

      ilgileniyoruz.

  14. Yunus diyor ki

    Hocam 1 hafta sorunsuz baglandim bugun bağlanmiyor ya denedim

    1. Yusuf Genç diyor ki

      ilgileniyoruz.

  15. Erdem diyor ki

    Fix yedi

    1. Yusuf Genç diyor ki

      ilgileniyoruz.

  16. Zeynep diyor ki

    çalışan vpn yok galiba

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Şuan bulunmamaktadır.

  17. Merve diyor ki

    Yeni VPN ayarı var mı

    1. Yusuf Genç diyor ki

      var, HTTP Custom ve AnonyTun VPN

  18. Eda diyor ki

    Sağolun

  19. Mrsyldrm diyor ki

    Çok teşekkürler

  20. Mehmet diyor ki

    Ssh için başka bir site varmı bu site full) dolu

  21. Aley diyor ki

    SSH ayar olmuyo siteye girilmiyor

  22. esla diyor ki

    ayar iki gerekli bilgiler nerede goremedim

    1. Yusuf Genç diyor ki

      güncellendi

  23. esla diyor ki

    ayar 2 gerekli bilgiler nerede

    1. Yusuf Genç diyor ki

      güncellendi

  24. Mrsyldrm diyor ki

    Anonytunun çalışan ayarlarını denedim olmuyor yeni sürümde eskilerde de

    1. Yusuf Genç diyor ki

      HeaderTun olarak yeniden sitemize ekledik.

  25. Çokmu lazım diyor ki

    Linklere telefondan girilmiyor captcha doğrulaması çıkmıyor. Yapcağınız işi sikim. Zaten link kısaltma servisi kullanıyorlar ne kadar etik olabilirki…

    1. Yusuf Genç diyor ki

      boş yapma, bir sen de çıkmıyor captcha http://prntscr.com/mgyqg6

  26. Akın diyor ki

    Pubg Mobile ve Netflix girmek için ayar dosyası falan bulamadım yukarıda

    1. Yusuf Genç diyor ki

      ayar 2 çalışmaktadır, dosyaları da içeriktedir.

      1. Akın diyor ki

        Netflix ve pubg Mobile çalışmıyor bu ayarlarda

        1. Yusuf Genç diyor ki

          bu ayar fixlenmiştir. Yeni ayarlara göz atınız.

  27. Ipek diyor ki

    Ssh hesabini nedir vermemişsiniz

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Hesabı verdiğimiz linklerden siz alacaksınız.

  28. Melihşah diyor ki

    .tls değilde .zxc geliyo

    1. Yusuf Genç diyor ki

      HTTP Custom fixlendi.

  29. İsrafil diyor ki

    Aq 900mb lik oyunu indiremiyor
    0 dan başlıyor bi anlam veremedim aq

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Alternatifleri dene knk.

  30. Takkar diyor ki

    open config de .zxc dosyası istiyo amdin napcaz verdiğin dosya .tls

    1. Yusuf Genç diyor ki

      fixlenmiştir. Alternatifleri deneyiniz.

  31. Batuhan diyor ki

    Özel ayar dosyasını program görmüyor download klosörüne girdiğimde çıkmıyor program üzerinden

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Sizin telefonunuzda başka bir klasöre indiriyor olabilir mi?

      1. Batuhan diyor ki

        Hayır download klosörüne iniyor

        1. Yusuf Genç diyor ki

          ayar fixlendi, diğer alternatifleri deneyiniz.

      2. Batuhan diyor ki

        .zxc dosyası istyor ama inen dosya .tls

        1. Yusuf Genç diyor ki

          ayar fixlendi, diğer alternatifleri deneyiniz.

  32. Merto diyor ki

    An itibariyle fixlendi

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Çalışıyor.

  33. Mert Korkmaz diyor ki

    kardeşim şeyi yapsan cok güzel olur akilli tahtalarda akilli kilit şeysi var acilmiyo onu nasil yapabiliriz veya yapamaz miyiz söyler misin sana zahmet

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Bilmiyorum maalesef.

  34. Mehmet diyor ki

    İp ve port numaralarını neye göre yazıyoruz

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Video’da yer almaktadır. ip:port@kullanıcıadı:şifre olarak girmeniz gerekmektedir.

  35. Muhammet diyor ki

    Bazı cihazlarda çalışmıyor

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Ayar fixlenmiştir, alternatifleri deneyin.

  36. Furkan diyor ki

    Admin ne zamandan beridir deniyordum olmuyordu. En sonunda bu uygulamayla bağlandı. Şu an fatih ağından yazıyorum. Çok teşekkür ederim

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Rica ederim.

  37. Emin diyor ki

    Yine fixlendi sanırım girmiyor

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Test edildi, sıkıntı bulunmuyor. SSH hesabınızı kontrol ediniz.

  38. Emin diyor ki

    Fixlendi

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Test edildi, sıkıntı bulunmuyor. SSH hesabınızı kontrol ediniz.

  39. Abdülkadir diyor ki

    Admin pubg ssh hesapları için verdiğin sitede tüm serverler dolu kayıt olamıyoruz o yüzden başka pubg mobile için ssl hesabı alabileceğim bi site var mı

    1. Yusuf Genç diyor ki

      yok, arayıştayız.

  40. Mert diyor ki

    Fixlendi galiba

    1. Yusuf Genç diyor ki

      fixlenmiş olabilir, alternatifleri deneyiniz.

  41. Mahou diyor ki

    Çalışmıyor şuan.

    1. Yusuf Genç diyor ki

      fixlenmiş olabilir, alternatifleri deneyiniz.

  42. Çaki diyor ki

    Niye Girimiyo Hiçbirif

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Fixlenmiştir, diğer alternatifleri deneyin.

  43. BattalGazi diyor ki

    HTTP Custom VPN Güncel ayarlar (15.04.2019) ile denedim. Herhangi bir sonuç alamadım. Bağlanmıyor.

    1. Yusuf Genç diyor ki

      diğer alternatifleri deneyiniz.

  44. MUSTAFA EFE ÜNSAL diyor ki

    Merhaba Bu Program Bizim Okulda Banlandı 1 yada 2 Önceydi. Bu Yeni Sürümü Tekrardan Çalışırmı

    1. Yusuf Genç diyor ki

      Yeni sürüm çalışır, yeni sürümü çıkana kadar HTTP Injector ve diğer alternatifleri deneyebilirsiniz.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.